woensdag 10 april 2013

nieuws van Sander....

DAGBOEK SANDER
 
Dag 1: vertrek
Bij het opstijgen hebben we cornflakes gegeten (dat moest anders krijgen we pijn in onze oortjes). In het vliegtuig hebben we met het cadeautje (puzzeltje van cars autootje) van Nele gespeeld. We zijn met twee vliegtuigen naar Ethiopië gekomen. We hebben een tussenstop gemaakt Istanbul (Turkije). Om middernacht zijn we aangekomen in Addis Ababa.
 
Dag 2: Hotel
De eerste nacht hebben we in een hotel geslapen. In het hotel vond ik het niet zo leuk. Ik wou bij mama slapen, maar dat kon niet. Ik heb voor het eerst injera gegegeten. Ik vond het heerlijk. Ik vond de kip (doro in het amarisch) wel een beetje pikant.
 
 
Dag 3: Ons eigen huisje
Vandaag zijn we naar ons eigen huisje in Ethiopië verhuisd. Ik vind het huis mooi. Ik slaap met de zus in het oranje bed. We hebben ook veel gespeeld. Ik heb al enkele dieren gezien: ezels, kleine vogels met rode buik.
 
Dag 4:  Lucy
We zijn naar Lucy gaan kijken. Dat is een skelet. We hebben lucy’s getekend. We hebben ook een schedel van een gorilla gezien. En van een olifant… Ik heb met Lotte veel ruzie gemaakt vandaag (Lotte vult aan: “de kaka is vies”, en dan Sander: “hallo lieve kindjes, ik moet kaka doen”). Ik heb ook veel gelachen. We zaten krap op het busje om naar huis te komen. Toen we naar huis wandelden, begon het hard te regenen.  

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten