vrijdag 25 januari 2013

erwtensoep en zwemdag

Aan erwtjessoep hebben we niet heel veel werk.
Enkel de prei en de uitjes snijden.
en natuurlijk de spekjes bakken!!
 
Grappig versje maar ik krijg het niet gedraaid....dus hou je koppie effe schuin ;-) Wij zeggen natuurlijk ertjessoep i.p.v. spruiensoep.
We zetten een klein restje soep buiten om te zien wat er gebeurt.... maar oei, er wordt dooi voorspeld dit weekend... en het potje staat er nu nog.
Ik vrees dat tegen maandag de vogeltjes de soep zullen opgegeten hebben


 


Eens een foto van buiten naar binnen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 een leuk boeje van Elias...
En, er staat een zwemverhaaltje in! Tof
En dan is het zover... we gaan zwemmen!!
De leuke foto's van in het kleedhokje laat ik er toch van tussen... geen blote poepjes op de blog!
Het was een groot succes!! Niemand van de kindjes was bang en iedereen mega enthousiast!
 
 
 
 
ons zwemliedje: Kom we gaan zwemmen in het water in het nat. Kom we gaan zwemmen in het ploeterwaterbad. Spring in je zwembroek, gooi je kleren aan de kant, bloot in je vel en in je zwembroek is plezant.... kom we gaan....
 
 
 
 
 
 
Ik ben trots op al mijn kindjes!! en ook op hun mama's en papa's. Wat ben ik toch een geluksvogel met zo'n toffe, enthousiaste, actieve oudergroep! Wie volgende keer meewil kan zich alvast inschrijven ;-)      Bedankt iedereen!

2 opmerkingen:

  1. Heb medunkt veel leute gemist:-( volgende keer wil en hoop ik erbij te zijn,fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oepsie vergeten maar de soep was subliem,dankjewel om ook aan mij te denken als ik er niet ben!

    BeantwoordenVerwijderen