maandag 24 september 2012

 

Vandaag een eerste berichtje op mijn splinternieuwe blog :)

Het is nog allemaal een beetje nieuw maar ik doe mijn best om er regelmatig nieuwsjes en foto's op te zetten. Misschien wel leuk om thuis samen met je kindje eens te bekijken.









vandaag maakten alle bruine beren een vrije tekst met houtskool en biester (opgelost, gedroogd notenbruin in water). op de afbeelding zie je een Gruffalo... ons project. Op volgende link kan je het verhaal bekijken
http://www.youtube.com/watch?v=8hTkZVyuNn8


Suza, Miel en Finn sorteren de kaarten en proberen ze te leggen van één tot tien.

3 opmerkingen:

  1. En ben ik al eerste commentator nu een hippe mama? (of gewoon overbezorgd;))
    Superleuk plan trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel hip! Allebei!! En ik als tweede commentator ook! Leuk initiatief Dorine!
    Grtjs Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan niet achterblijven bij zo hippe personen,dus bij deze,hier ben ik ook:-)

    BeantwoordenVerwijderen